piątek, 12 lipca 2013

Rozdział 10

AAAA Już 10 rozdział :) .Zapraszam do czytania i komentowania :)
___________________________
-Patricia-
Wiedziałam ,że może trochę przesadziłam z tym jak potraktowałam Eddiego ,ale moim zdaniem należało mu się on szperał mi po rzeczach!Postanowiłyśmy z Amber wrócić z zakupów ,bo robiło się już ciemno .W progu domu przywitała nas Nina :
-Hej ,jak było na zakupach?
-Lepiej nie mówić Nino ,Amber zabrała mnie do jakiś różowych sklepów ,ale kupiłam dość spoko bluzkę .
-Ja za to jestem bardzo zadowolona kupiłam różową sukienkę i pasujące do tego koturny :).
Chodźcie zobaczcie kto nas odwiedził -powiedziała Nina i skierowała nas do salonu .
W salonie siedziała dziewczyna blondynka ,która rozmawiała a raczej kłóciła się z Jeromem.
-Hej jestem Patricia -powiedziałam do nieznajomej dziewczyny.
-A ja Poppy miło mi Cię poznać ,jestem siostrą Jeroma.-przedstawiła się
-A to Jerome ma siostrę?-zapytałam
-Poppy przez ten czas kiedy tu będziesz uważaj na nią -pokazał na mnie a ja się chytrze uśmiechnęłam.
-Eddie-

Zachowałem się chamsko niby Patricia mi wybaczyła za to ,że ,,szperałem jej po rzeczach'',ale ja wciąż wiem ,że to nie prawda.
Postanowiłem pójść do salonu ,zobaczyłem ją i inne dziewczyny rozmawiały z jakąś obcą mi blondynką czyżby nowa uczennica?
-Hej -powiedziałem, Patricia na mnie spojrzała i zaczęła się patrzeć w telewizor.
-Hej jestem Poppy ,jestem  siostrą Jeroma.
-A to Jerome ma siostrę hmm...?
-Jesteś dokładnie jak Patricia.-odparł Jerome.
Patricia to ignorowała a ja się uśmiechnąłem.
Wszyscy już wyszli Patricia też chciała ,ale ją zatrzymałem .
-Musimy pogadać
-O czym?
-Usiądź
-Nie chcę
-Usiądź
-No dobra.
-Chciałbym Cię przeprosić za moje zachowanie ,zachowałem się strasznie chamsko ,nie chciałem Ci szperać po rzeczach ,chciałem tylko oddać torbę  .-powiedziałem
-Wow masz wyrzuty sumienia?-zdziwiła się
- Jakaś ty błyskotliwa ! to jak?

-Patricia-

-Gwiazdki Kolacja!-usłyszeliśmy głos Trudy
-A gdzie mleko?-zapytał Alfie.
-Postanowiłam nie dawać ,bo ktoś tu nie lubi mleka -spojrzała na mnie.
-Ale Trudy ,za to Eddie bardzo kocha co?
-Że co?-zapytał debil.

-Przy najmniej mleku nie gada tych beznadziejnych tekstów .
-Hehe Gaduło dawno już się nie odzywałaś co ? ,jakąś sekundę temu bijemy rekord?-spytał Eddie.
-Przestańcie się kłócić!-rozkazała Nino
-Ale to on zaczął!-zaprotestowałam
-Yacker zawsze wszystko moja wina co?
-Po pierwsze jak nie pamiętasz jak mam na imię to się mnie zapytaj a nie ...-nie dokończyłam
-Eddie i Patricia uspokójcie się!-fuknął Fabian.
OŚWIADCZAM ,ŻE:EDDIE TO DUREŃ!
_____________________________________________________
I jak ?,bardzo proszę o komentarze to dla mnie wiele znaczy a i postanowiłam dodawać co 2-3 dni rozdział :)
A tu macie Fabiana ------------------->
Pa 
Patricia Williamson :)

2 komentarze: