czwartek, 22 sierpnia 2013

The Versatile Blogger Award + kiedy dodam rozdział 27

Hej! Tu Renata znaczy Patricia Williamson :) haha
Tak :
-Rozdział 27 dodam wcześniej niż myślałam albo 25 sierpnia albo nawet wcześniej .Jeszcze zobaczę.

Zostałam nominowana do The Versatile Blogger Award to już mój drugi raz . Dostałam 5 nominację(chyba ) .Bardzo dziękuję  ,dostałam nominację od: Panna Martin ,Nathalia Ramos ,Mozika ,Berry Marti i od Łucji Rak ! Bardzo dziękuję  za te nominację -wiele dla mnie znaczą .


Nominowany powinien :
-podziękować nominującemu blogowi
-pokazać nagrodę na swoim blogu
-ujawnić siedem faktów o sobie
-nominować 10 blogów i poinformować o tym fakcie ich autorów.

7 FAKTÓW O MNIE:

-Moją drugą ulubioną parą w TDA jest Fabina

-Kocham słuchać muzyki!

-Mam niebieskie oczy

-Jestem wysoka

-Mam psa 

-Kocham jeździć na rowerze

-Kocham oglądać jakieś komedie z przyjaciółmi.

-Jestem brunetką!

Tak tyle o mnie a teraz jakie blogi nominuję (niestety tylko 10)











Sorki ,ale mogłam tylko 10 blogów ,to nie wszystkie blogi ,które czytam i polecam ,ale wybrałam te ,które najczęściej czytam .
Patricia Williamson 


Macie tutaj Wiktora (tak wiem ,że pisze się Viktor ,ale ja będę pisała Wiktor).
Pa :)

5 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację :) Zapraszam na 11 odcinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na [2] Odcinek pt. " Musimy porozmawiać, Nino.':
    http://fabina-stories-by-wild.blogspot.com/2013/08/odcinek-2-musimy-porozmawiac-nino-by.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominacje :) Ooo dawaj nam dzisiaj rozdzialik <3 ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nowy [12] Odcinek pt. " Przeszłości się nie zmieni, Fabian. Trzeba żyć dalej, pomimo tylu ran..."
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/08/stracone-marzenia-odcinek-12-przeszosci.html

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na mojego bloga :)
    http://magicznaprzyjazniludmiivioli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń