sobota, 7 grudnia 2013

Podziękowania !!



Witam wszystkich moich czytelników!! Dzisiaj jest bardzo ważny dzień dla mnie i dla bloga (tylko nieliczni dowiedzą się o jaki dzień chodzi ) !! Z tej właśnie okazji postanowiłam podziękować wszystkim moim czytelnikom jak i przyjaciołom z gg <33 (lub innych )  A wszystko zaczęło się od tego ,że ...

,,Pewnego brzydkiego dnia postanowiłam poszperać w internecie . Tego czasu oglądałam Tajemnice Domu Anubisa ,ale nie czytałam żadnych blogów ! To nie było dla mnie ,przynajmniej tak myślałam . Gdy pewnego dnia wpadłam na mój PIERWSZY blog z TDA . Był to chyba już drugi sezon ,ale nie ma rzeczy niemożliwych , zaczęłam czytać bloga (nie muszę wam podawać linku ,bo doskonale znacie ten blog -blog Patricii Miller -pisałam z nią rozdziały - . No właśnie i to tak się zaczęło . Nieprawdopodobne a jednak ! Heh sorry odwala mi ! Postanowiłam więc napisać jeden rozdział ,ale nie publikować ani zakładać konta . Nie wiem jak to możliwe ,ale z szybkością światła napisałam ich jednego dnia aż pięć . Założyłam konto i oto jestem tutaj !! ''

I oto właśnie cała historia !! Napiszę teraz krótko o sobie , bo są osoby ,które nie mogą ze mną popisać - nie mają konta gg lub konta bloggera .

Mam na imię Magda -ale to już wiecie heh - 
Moja ulubiona książka to oczywiście Igrzyska Śmierci : W pierścieniu Ognia , Kosogłos <333 (części Igrzysk ) . Bardzo lubię czytać książki <333
Mój ulubiony kolor to oczywiście niebieski !! 
,,Czasami ''  mi odwala (czasami )
Nazywam Eddiego Edziem <33
Peeta i Finnick ( z Igrzysk ) to moi mężowie hahah
Jestem Forever Victoś :** 
Cenię Demi Lovato 
Pada śnieg !!
Moja ulubiona liczba to 3
Urodziłam się 16 czerwca

I to wszystko o mnie , chcecie wiedzieć więcej , to popiszcie ze mną ( a właśnie co do ask .fm -zapomniałam hasło hah )

gg - 48742946
Email : yacker41@gmail.com

Tak !! Nie bójcie się do mnie pisać <333 

A teraz ogólne na razie (nie zamierzam zawieszać bloga ) mam :
16 964 wyświetleń !
75 czytelników !!
Rozdziałów na razie jest : 48 :)
A teraz podziękowania :

Zacznijmy od czytelników ,którzy dodają komentarze :
-Patricia Williamson
-Berry Marti
-Stevka ;*
-Wyraźnie inna
-Łucja Rak
-Patricia Miller
-Chochliczek
-Vic
-Magda Urbaniak
-Iluzjonistka
-Panna Martin
-Nathalia Ramos (Nathalia Pisarka )
-Patricia i Eddie
-Roksana
-Zuzanna Kańka
-Mozika
-Karolina Kowalczyk
-Julka Henderson 
-Ellie
-agnieszka Williamson
-Vicky
-Marzycielka
-Żółty kurczak
-Crazy girl
-Mara Clarke
-Trixie Miller
-Patricia Williamson - Miller
-Stracona Miłość
-Lovelove
-Sunena
-Sylwka
Przepraszam jeśli kogoś nie wymieniłam , ale taka jestem ,że kogoś przeoczę . A no i jeszcze jedna osoba ,która anonimowo podpisuje się /Gad :D

A teraz podziękowania osobom z ,którymi miałam zaszczyt pisać <333 (gg , email )

Patricia Miller -
Olaaa , Alex  . No więc tak :wielkie podziękowania dla Cb za to ,że mi pomagasz - takiej głupiej osóbce jak ja ,której co chwilę odwala z miłości do ... wiesz kogo !!. Bardzo lubię z tobą pisać (ale ty to już wiesz ) rozdziały no i ogólnie . W sumie to jesteśmy zupełnie inne ja wolę niebieski ty czarny , ja wolę Victosia ty wolisz ... Rafika ! Ty i te twoje miłości <333 . Utalentowana osóbka z Ciebie !! Czegoś nie robisz heh ? Coraz bardziej czuję ,że zaraz mi odwali na maxa ,żeby pisać o jakiś głupotach ,których Ci mówiłam więc może zmienię temat !! Polubiłaś choć troszeczkę Igrzyska Śmierci <33 , jeszcze wyjdzie ,że zarażam Igrzyskami :D Jesteś baaardzo kochana wiesz ? A no i masz genialnego bloga <333 Od ,którego zaczynałam na początkuu <333 Obie jaramy się Demi Lovato <33  <3333333333333333


Łucja Rak , Marzycielka -
Nie obraźcie się ,że wzięłam was obok siebie ,ale jedna kojarzy mi się z druga i tak zostanie heh . Ty Patrycjo kochasz maszło !! Ja jaram się maszłem !! A ty Łucjo śmiejesz się z nas i naszego maszła , choć wolisz czekoladę :P No właśnie drużyna ,,MASZŁO '' witaaaa !!!! Marzycielko ,Patrycjooo ty kochasz besty , bezużyteczne ... A ja i Łucja chcemy ,żeby usunęli besty , bezużyteczne !! Hhhahaha w sumie to nie wiem czemu zawsze zmieniasz temat na maszło zamiast pisać rozdział , na szczęście jest Łucjaa ,która zawsze pomoże wyciągnąć Cię z tych bestów ... CO ty w tym widzisz hahhah ? No nie ważneee , jesteście obie cudownie pokręcone . Maszłoooo <333 - i obie macie wspaniałe blogi <3333


Patricia Williamson (znana wcześniej jako Patricia Bednarek ) -

Patrycjooo !! (znowu coś dużo tych Patrycji znam ) . Nie myśl ,że o tobie zapomniałam !! Co to to to nie ! Oglądamy te same serialee , których jest dosyć dużo :D . Mam również nadzieję ,że założysz bloga !! Oczywiście Cię nie błagam ,ale fajnie by było , oczywiście wszystko przed tobą i jak poczujesz ,że jesteś gotowa na założenie bloga to na 100 Ci pomogę  <333  Heh no i jeszcze to ,że widziałaś rozdziały parę razy jako pierwsza!! Dobra ja heh :D Coś ostatnio nie mogę na Cb wpaść czemu ?? =C .Ogólnie to na wszystkich nie mogę wpaść . A no i jesteś wspaniała <3333333   


TO by było na tyle z pisaniaaa o osobach !!!
Z okazji tego jakże pięknego dnia dodaję jutro nowy rozdział , jest jeszcze nie sprawdzony ,ale spróbuję się wyrobić <3333

Dziękuję ,że jesteście ze mną :***


Magda Miller <33




4 komentarze: