czwartek, 27 lutego 2014

Rozdział 62 - Jak nie prośbą ,to groźbą

-Daniel-
Przez dłuższy czas nie miałem kontaktu z Eddim . Denerwowało mnie to ,nie wiedziałem czy wykonał pierwsze zadanie . Mo pomagała mi się doskonalić .
Na początku uczyła mnie jak się włącza komputer oraz jak sprawdzać  informacje przez internet.Gdy wreszcie zrozumiałem o co chodzi codziennie wchodziłem na skype'a ,sprawdzałem czy może blondyna nie ma . Jednak kontakt się urwał i nie mogliśmy dalej działać . Wreszcie gdy udało mi się wpaść na Eddiego od razu do niego zadzwoniłem. 
Byłem ciekawy jak plan ,czy Eddie wypełnił zadanie.
-Jak tam sprawy wyglądają ?- zapytałem . Eddie zaczął opowiadać mi o tym ,jak dowiedział się od lekarza ,że stan Victora się poprawił,że operacja się udała.Ucieszyła mnie ta wiadomość .
-Czyli punkt pierwszy się udał- powiedziałam radosny -Teraz punkt drugi .Chodzi o Fryderyka ,to on wywalił Patricię ?
Eddie przytaknął .
-Musisz dowiedzieć się o nim czegoś ciekawego,ja też postaram się coś znaleźć.
-Dobrze ,a co u Patrici ?-zapytał.
Zamyśliłem się . Miałem już odpowiedzieć gdy do pokoju weszła Patricia .Nie chciałem ,żeby dowiedziała się o planie dlatego też schowałem komputer. Eddie wyczuł o co chodzi.
-Co porabiasz ?-zapytała Patricia .
-A nic ciekawego,patrzę na różne strony ... A ty?
-Mi się nudzi-powiedziała smutna . 
-Patricio ...tęsknisz za Domem Anubisa?-zapytałem .
Rudowłosa przez chwilę patrzyła się na mnie dziwnie po czym przytaknęła mi .
-A tęsknisz za Eddim ?-zapytałem . Nie wiem czemu to zrobiłem ,zazdrosny byłem .
Rudowłosa nie wiedziała co mi odpowiedzieć :
-Wiesz jak to jest ,związek na odległość nie ma sensu.Dlatego też nie liczy się to czy tęsknię czy też nie .Nie byliśmy ze sobą jakoś szczególnie długo ,jednak skłamałabym gdybym powiedziała ,że o nim zapomniałam.
-A... Kontaktujesz się z nim?
-Nie ... Boję się ,że coraz bardziej będę tęsknić ... 
Nie było to dla mnie zdziwienie,że Patricia mówi mi prawdę . Jesteśmy przyjaciółmi,ufamy sobie.
Zapytałem o coś czego wolałbym nie wiedzieć . 
-Kochasz go?
-Czy go kocham- zamyśliła się. Coś mówiło mi ,żebym wyłączył komputer . Ta rozmowa była pomiędzy mną a Patricią .Eddie dowie się od niej samej o uczuciach . Szybko wyłączyłem komputer po czym usłyszałem odpowiedź na moje pytanie ...

 *_______________________________________*
-Mick -
Zmęczony po treningu wróciłem do Domu Anubisa .Nie było jakiejś szczególnej pogody. Dlatego też nie poszedłem na spacer.
-Cześć-przywitałem się z Eddim ,który jak głupi patrzył się w monitor komputera .
-Wyłączył .Wyłączył-zaczął powtarzać .
-Stary co ty bredzisz ?-zapytałem dziwnie na niego patrząc . 
-Daniel,Daniel,Daniel- znów zaczął bredzić .
-Daniel? -znów zapytałem -Stary co ty brałeś?
-Rozmawiałem z Danielem-zignorował moje drugie pytanie.
-Danielem?A kto to?-zapytałem.
-Przyjaciel Patrici -odpowiedział po czym znów jak sparaliżowany zaczął powtarzać jakieś dziwne słowa.
Daniel. Przez chwilę nie wiedziałem kim jest owa osoba,potem mnie olśniło . Ja ,Daniel,Joy i Patricia byliśmy idealną paczką.
Każdego dnia coś się działo,nie było nudy .
-Ale jak to rozmawiałeś z nim ?-znów zapytałem.

-To długa historia-odparł po czym znów przestał zachowywać się normalnie.Ja postanowiłem ,że pójdę do salonu.W salonie zobaczyłem Marę ,przywitałem się z nią . Ona zamiast zrobić to samo gdy mnie zobaczyła uciekła z krzykiem . Poczułem ból .
Ona przestraszyła się mnie,ona nie chce mnie znać .
Nie pamiętam dalej co się działo. Pamiętam tylko rozpacz ,las,żyletkę .
Znów to zrobiłem ...
-Eddie-
Brakowało mi jej,tak strasznie. Czas bez niej był czasem straconym ... Dalej miałem wizje ,ale od kiedy Patricia nie mieszka w Domu Anubisa nie traktowałem tego poważnie . Rudowłosa mimo wszystko wspierała mnie,nie wyśmiewała mnie ... Uważała ,że to normalne ... Jednak czarna kobieta nie jest bardzo normalna.
Moją głowę przeszył ból . 
Zobaczyłem kobietę ,tą samą co wcześniej :
-Jesteś bliżej niż myślisz ... Nie podoba mi się to jednak ,że moje prośby traktujesz jak powietrze ... Jak nie prośbą to groźbą -powiedziała po czym znów byłem w swoim pokoju.Nie wiedziałem jednak co miała na myśli mówiąc ,,Jak nie prośbą to groźbą " .Bałem się jednak,bałem ...
Zamiast słuchać się tej czarnej kobiety postanowiłem poszukać haczyk na owłosionego Frycka .Przeszukiwałem internet,miałem nadzieję ,że coś znajdę . Jednak nic nie znalazłem ... Postanowiłem poszukać jeszcze jutro ... Również trzeba wziąć się za sprawę z wizjami ... Szczególnie gdy teraz boję się o najbliższych ...

-Narrator-
Punkt drugi był punktem trudnym . Daniel i Eddie nie spodziewali się tego,że tak trudno znaleźć haczyk na Fryderyka Mostec . Eddie postanowił wyciągnąć informacje od innych . Na pierwszy ogień poszła Trudy . Ona polubiła pana Fryderyka.
-Cześć Trudy,bardzo dobry obiad nam zrobiłaś -blondyn postanowił ,że zacznie chwalić jej gotowanie po czym zapyta ją o Frycka .
-Dziękuję ,cieszę się ,że wam smakuje .Eddie a jak tam u Ciebie?-zapytała .
Blondyn był coraz bardziej pewny.
-U mnie w porządku ,Trudy mimo tego,że na początku Pan Fryderyk nie był jakoś szczególnie miły to teraz go polubiłem a ty Trudy co o nim sądzisz?-zapytał .
-Pan Fryderyk jest bardzo surowy jednak moim zdaniem jest miły i sprawiedliwy - odparła . Szczerze mówiąc nie spodziewał się takiej odpowiedzi . Myślał ,że ona go nie lubi ,on nie uważał ,żeby on był jakoś szczególnie sprawiedliwy .
Pożegnał się z Trudy po czym postanowił iść do swojego ojca . Może on będzie wiedzał coś o tym Frycku ?
Jednak gabinet ojca był pusty, blondyn miał wyjść gdy postanowił ,że może by poszperał w dokumentach ojca. 
Zaczął szukać teczki Fryderyka ,nie było to łatwe zadanie . Szukał on chyba z piętnaście minut. Miał się on już nawet poddać gdy wreszcie znalazł ją . Jednak w teczce nic nie było. Co go zdziwiło i zawiodło .
-Mam dość !- krzyknął wściekły . Blondyn poczuł ból po czym usłyszał słowa kobiety ,która go nawiedza .
-Fryderyk Mostec -Ojciec trójki dzieci a raczej dwójki .
Jeden z synów został  zamordowany . Syn nazywał się Rufus . Fryderyk przez dłuższy czas szukał swojego syna . Przeszukał wszystko,zgłosił to policji . Jednak policja nie znalazła go . Fryderyk bardzo kochał Rufusa ,dlatego też gdy usłyszał ,że podobno widziano Rufusa w Domu Anubisa postanowił to sprawdzić . To on zaatakował Victora po to aby się go pozbyć i zostać rządzącym w Domu Anubisa . Przez przypadek usłyszał rozmowe Patrici i Ciebie,wiedział ,że będziecie mu przeszkadzać . Dlatego też postanowił ,że musi się was pozbyć . Plan Fryderyka był by idealny gdyby nie to ,że Frycek nie wiedział jedno a mianowicie to ,że dyrektor szkoły to twój ojciec . Nie wiem natomiast czy Fryderyk rozmawiał z Rufusem ,czy w ogóle to widział -mimo tego,że Eddie nie lubił jakoś specjalnie tej kobiety to powiedziała mu interesujące rzeczy.
-Dziękuję-powiedział blondyn .

-Rozumiem ,że chcesz wygonić woźnego po to aby przyjechała tu Patricia ...pośpiesz się ... Chcę ,żebyś wreszcie zaczął działać ...Jak nie prośbą ... To groźbą-powiedziała .
__________________________________________
,,Jak nie prośbą to groźbą ''
WITAJCIE!!! Dodaję obiecany rozdział . I pewna sprawa:
Dostałam komentarz ,że jedna osoba nie widzi połowy rozdziału :// Nw dlaczego ,ale postanowiłam zmienić szablon na już trochę starszy co kiedyś zamówiłam w ,,Szablony na Wesoło ''
Tak wgl dziękuję za to ,że w ankiecie ,,Ile osób czyta blogów'' jest już 100 osób !! BAAARDZO DZIĘKUJĘ . KOCHAM WAS<333 nie będę wymieniała kogo uwielbiam ,te osoby to wiedzą . Codziennie im to mówię <33
Jak pewnie zauważyliście rozdziały dodaję co tydzień ;))
Zapraszam do komentowania oraz zadawania pytania postaciom ;)
Nowy rozdział będzie za 12 komentarzy ;)
Pozdrawiam
                                                                                                 Magda Po prostu ;)
1. Tak wgl!! Wreszcie przypomniało mi się hasło do aska!! Także zapraszam do pytania;33  

http://ask.fm/PatriciaWilliamson1

2.Dzisiaj rozdział specjalnie dodaję w ... TŁUSTY CZWARTEK! jak wam mija ?

12 komentarzy:

  1. Hahaha Mik ta szmata!!!! Pociął się hura!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super !!!! Czekam na next !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny kiedy następny . Radosna

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny wpis! Czekam na następny ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER ROZDZIAŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    GENIALNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    CUDOWNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Czekam na następny rozdział :)
    Gad.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chce żeby Patty była z Danielem ♥
    Genialny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. CZAAADOWY
    Zgadzam się z Cris tall
    niech Patricia będzie z Danielem

    OdpowiedzUsuń
  8. Taak
    czadowwwwyyy kocham te opowiadania i proszę
    niech Pacia będzie z Danielciem

    OdpowiedzUsuń
  9. yhy już jest 12 dodawaj kolejny

    OdpowiedzUsuń