sobota, 5 kwietnia 2014

Prolog - Sezon 2


Kochać to także umieć się rozstać. Umieć poz­wo­lić ko­muś odejść, na­wet jeśli darzy się go wiel­kim uczu­ciem. Miłość jest zaprzeczeniem egoizmu , zaborczości , jest skierowaniem  się ku drugiej osobie , jest pragnieniem  przede wszystkim  jej szczęścia, czasem wbrew własnemu. 


-Narrator-
Jeśli kiedykolwiek utkniesz w środku morza ,
Przepłynę świat ,aby cię znaleźć
Jeśli kiedykolwiek zgubisz się w ciemnościach i nie będziesz nic widzieć
Będę światłem ,które cię poprowadzi

Dowiedz się po co jesteśmy stworzeni
Jesteśmy wzywani do pomocy przyjaciołom w potrzebie.

Możesz liczyć na mnie jak 1 2 3
Będę tam
I wiem ,kiedy będę tego potrzebował , mogę liczyć na ciebie jak 4 3 2
I będziesz tam
Bo to jest to ,co przyjaciele powinni robić.

Wooooh , Wooooh
Yeah yeah

Jeśli się wiercisz i kręcisz i po prostu nie możesz zasnąć 
Będę śpiewać piosenki
przy tobie
A jeśli kiedykolwiek zapomnisz ,ile naprawdę dla mnie znaczysz
Każdego dnia  będę przypominał tobie.

Ohh
Dowiedz się po co jesteśmy stworzeni
Jesteśmy wzywani do pomocy przyjaciołom w potrzebie.

Możesz liczyć na mnie jak 1 2 3 
Będę tam 
I wiem ,kiedy będę tego potrzebował ,mogę liczyć na ciebie jak 4 3 2
I będziesz tam
Bo to jest to ,co przyjaciele powinni robić.
Woooh ,Wooooh
Yeah Yeah

Zawsze masz moje ramię , gdy płaczesz 
Nigdy nie opuszczę 
Nigdy nie powiem 'żegnaj'

Możesz liczyć na mnie jak 1 2 3
Będę tam
I wiem ,kiedy będę tego potrzebował , mogę liczyć na ciebie jak 4 3 2 .
I będziesz tam
Bo to jest to ,co przyjaciele powinni robić.

Woooh , Woooh
możesz na mnie liczyć , bo ja mogę liczyć na ciebie.

Miłość .

Lekiem na zło ...

Trudno jest wyobrazić uczucie jakie ich ogarnęło ,gdy się zobaczyli . Po tylu próbach spotkania , udało im się  . Udało im się zwyciężyć.

Dziewczyna nie mogła dużej znieść tego ,że nie ma go przy sobie. Zostawiła dumę za sobą , nie umiała dłużej żyć bez niego . 

Nie obchodziło ją to ,co inni sobie teraz o nich myślą , liczyło się to ,że jest koło niego ,że Eddie żyje ,że nie straciła go na zawsze.

Była to historia bardzo dziwna ,wszyscy myśleli ,że Edisona dawno z nimi nie ma a tu taka niespodzianka.

Senkhara musiała go wypuścić , nie miała takiego zamiaru ,lecz sprawy zaczęły iść za daleko.Po pogrzebie sprawa byłaby beznadziejna , nie można by było nic zrobić . Wybrała ona sobie bardzo ciekawy moment.

Wielką ulgę również poczuł Pan Sweet ,ojciec Eddiego . Nie chciał stracić go po raz drugi , nie chciał wyjść na beznadziejnego ojca . Zostawił on swoją żonę i syna , na początku myślał ,że dobrze zrobił .Potem jednak zrozumiał co uczynił . Eryk poświęcił się nauczaniu , nie wiedział jak syn rozpaczał kiedy go nie było , nie wiedział .

Kiedyś ,kiedy mały blondynek siedział na fotelu zapytał się mamy:

-Mamusiu...?
-Tak ,Skarbie?
-Co to takiego jest miłość?
-Wiesz synku , to takie wielkie szczęście
-Jak wielkie Mamo?
-Tak wielkie jak przy znalezieniu czterolistnej koniczynki ,której mozolnie szukaliśmy całe życie. Jednak niektórzy zrywają koniczynę , tym samym zabijają ją . Suszą i wklejają do albumu wspomnieć.Tak nie wolno . Aby Miłość nie umarła trzeba o nią dbać , pozwolić Jej oddychać.
-Mamusiu czy ty w takim razie ususzyłaś tatusia?

Kobieta stanęła ,, jak wryta ''  nie mogąc wydusić z siebie ani jednego słowa. Kamiennym wzrokiem patrzyła na dziecko , z jej oczy popłynął wodospad łez.

_____________________________________________
Na początku chcę przeprosić , nienawidzę pisać prologów!! Ten prolog wyszedł mi mówiąc szczerze beznadziejnie ,wszystko jest takie dziwne ,ehhh:/
Więc tak:
Na początku fragment pisany taką czcionką jest fragmentem piosenki . Bruno Mars -Count on me
oczywiście na polski przetłumaczone :33 (dziękuję Kasi za pomaganie w wyborze piosenki i cytatu na początek :*) Pod koniec jest jeden z cytatów ,nie mam pojęcia dlaczego akurat tak zakończyłam ,ale no ten cytat mi się strasznie podoba<333

Mam nadzieję ,że jako tako rozdział się podoba , liczę na komentarze ,bo coś ostatnio nie komentujecie ;( Jeśli czytasz= komentuj . I błagam tylko nie :super , bo ja z tego super nic nie wnioskuje.

Pozdrawiam
                                                                                             Magda Po prostu <333





12 komentarzy:

  1. Bardzo się ciesze ze piszesz 2 sezon i ze Peddie jest znowu razem *,* Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !!!!! Czekam na next !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy i zajmujące opowiadanie
    poooooooooooodoba mi si e

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Czekam na nexta. :) / madza

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie założyłam konto wiec tak jak pisałam w poprzednich komentarzach piszesz genialnie! Nawet prologi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszesz genialnie tak jak to pisałam w poprzednich komentarzach tylko jako anonim.Nawet prologi ci wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hhahahahahahahahahahahahahaha !!!!!! :3 Przepraszam.. To : "-Mamusiu czy ty w takim razie ususzyłaś tatusia?" nie powinno mnie bawić , a jednak. U mnie wszystko jest możliwe ; d Po długim niekomentowaniu <;cc> powracam !!! : *** Prolożek świetny, więc mi tu nie marudź !!!! Kocham twój styl pisania , a przede wszystkim Ciebie siostrzyczko <3333333333333
    Czekam na next'a , którego mam nadzieję napiszesz szybko ;3
    Dużo weny życzę i uśmiechu. Nie smutaj. Pamiętaj , że nic nie dzieje się bez przyczyny. Ona podjęła taką , a nie inną decyzję. Zobaczysz , że nie długo odezwie się do ciebie. Bez ciebie nie da się żyć skarbie <33
    Incredible <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! Bardzo Ci dziękuje za ratowanie bloggera. Nic nie ma nowego ( oprócz notek o zawieszaniu blogów -.-' ) a ty dalej piszesz! Jesteś cudowna :D
    Prolog nie wyszedł ci '' beznadziejnie''! Wszystko jest dopracowane! Wszystko jest takie świetne!
    Życzę weny i dodawaj jak najszybciej rozdział pierwszy ( jak najszybciej w weekend) :P

    OdpowiedzUsuń
  10. super, dodaj szybko następy !! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie to jest cudaśnie ! ;*
    Czekam na nexta ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WSPANIAŁY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    GENIALNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Prolog jest na prawdę cudaśny
    Czekam na nexta
    :D
    Gad.
    :)

    OdpowiedzUsuń