sobota, 29 czerwca 2013

Rozdział 4

Hej ! Czytałam wasze komentarze i wyszło na to ,że nie chcecie Very ok czyli będzie Trudy,czyli to już koniec TDA! -smutne ,ale prawdziwe. Dodaję rozdział 4 tak jak obiecywałam 
__________________________________________________________
-Patricia-
Postanowiłam z Joy iść do szkoły 
-I jak Eddy widzę ,że spodobałaś mu się i chyba nawzajem co?-zagadała mnie Joy
-Zwariowałaś?! Było coś zadane -zaczęłam zmieniać temat.

Dzisiaj mieliśmy lekcje z Panem Sweetem. Eddie znów się wygłupiał na lekcji nie żeby mnie to obchodziło co to to, to nie!


-Amber-
Zauważyłam te uśmieszki Patrici i Eddiego jak oni do siebie pasują. Coś sądzę ,że będą razem jeżeli  nie to ja nie nazywam się Amber Milington.
-Patricia-
Po lekcji:
-Hmm... widzę ,że coś się tu święci-skomentowała Joy czesząc włosy ,denerwowało mnie to.
-O co ci chodzi?-zapytałam mając nadzieję ,że szybko wymigam się.
-Już nie kłam, jestem Joy twoja najlepsza przyjaciółka wiem o tobie wszystko i widzę co się dzieję ,o nie (spojrzała na zegarek) muszę lecieć pa
,,Joy chyba oszalała ja i Eddie phi ''-pomyślałam
Parę minut później podbiegła do mnie Mara
-Słyszałaś tak się ciesze?
-Co się stało Maro?
-Niedługo się dowiesz.-odpowiedziała po czym mrugnęła do mnie
O co jej chodziło?
Wreszcie, gdy razem z Joy doszłyśmy do Domu Anubisa zobaczyłyśmy Amber w holu .Otaczało ją grupka uczniów .
-Proszę o ciszę mam dla was szczęśliwą wiadomość to znaczy dla większości -spojrzała na mnie
-Będzie w sobotę bal!-krzyknęła podekscytowana , nie rozumiałam jak można ekscytować się TYM CZYMŚ.
-Co?!-krzyknęłam zbulwersowana.
__________________________________________________________
I jak może być? sorry ,że taki krótki .Nie wiem czy dzisiaj dodam czy jutro rozdział ,bo nie wiem czy jutro będę. Chcecie dzisiaj? Baardzo dziękuję za wszystkie komentarze są dla mnie bardzo ważne ! A i jeszcze jedno jakie najbardziej lubicie rasy psów ? To BARDZO WAŻNE!!   
Macie zdjęcie Willow tego jasnego promyczka serialu :)  
          Patricia Williamson  
                                                          
                   ------------Willow----------------------------->

7 komentarzy:

  1. Super!Dodaj kolejny dzisiaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. suuuper daj dzisiaj jeszcze jeden pliss <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetneee <33 właśnie dodawaj szybko klejneeeeeeee <3333 :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) ale lepiwj by bylo gdybys nie pisala rozdzialow tak podobnych do filmu. Bo wtedy wiadomo co sie wydarzy :)

    OdpowiedzUsuń