czwartek, 27 czerwca 2013

ROZDZIAŁ 1


Hej!! Mam na imię Magda . Chciałabym napisać blog o ,,Tajemnice Domu Anubisa '' . Będę się najbardziej skupiała na mojej ulubionej parze Peddie czyli Patricia i Eddie ,będą również tajemnice (Sibuna ) . Mam nadzieję ,że wam się spodoba i ,że będziecie komentować tak ,więc miłego czytania życzy Patricia Williamson . ;)

Ja już zaczynam pisać 1 rozdział proszę o komentarze /to dla mnie bardzo ważne!!
_________________________________________
-Eddie-
-Już jesteśmy -usłyszałem głos kierowcy taksówki.
-No nareszcie!-odetchnąłem z ulgą i wysiadłem .Siedem godzin samolotem i 5 godzin w pociągu to nie dla mnie. Kierowca pomógł mi z walizkami .Przyjrzałem się jeszcze raz domu w,którym mam zamieszkać. Był bardzo dziwny. Na drzwiach widniał napis,,Dom Anubisa''. Czyli to na pewno tu. Wszedłem do środka od razu powitała  mnie Trudy(tak mi się przedstawiła).
-Będę mieszkać tu sam? ,super.
-Nie, znaczy teraz wszyscy uczniowie są w szkole, musisz poczekać  aż skończą się lekcje,bo ja jeszcze nie posprzątałam twój pokój .
-No to super nie mam gdzie iść-powiedziałem zirytowany i  poprawiłem włosy.
-Możesz pójść do szkoły Eddie ,na pewno znajdzie się miejsce gdzie możesz spokojnie odpocząć-powiedziała Trudy a ja postanowiłem spać w szkole.
-Patricia-
Czekałam aż w końcu te durne lekcję się skończą ,niestety nie miłosiernie mi się dłużyły. W końcu zabrzmiał dzwonek a ja znów usłyszałam o problemach Joy:
-Myślisz ,że Fabian zakochał się w Ninie?
-A ty znów o tym samym?,kobieto daj sobie spokój-miałam tego dość ile razy można mówić do Joy ,że Fabian jest z Niną szczęśliwy a ta nie rozumie .
Kierowałyśmy się do pokoju odpoczynku(nw jak to się nazywa).
Szłam i rozmawiałam z Joy tak przez dłuższą chwilę aż natknęłam się na takiego pajaca. 
-Ej weź te nogi przejść się nie da! -krzyknęłam 
-Daj mi spać ! -mruknął blondyn nie zadowolony 
-Nie ,to nie jest miejsce do spania to jest szkoła!
-Jechałem 7 godzin samolotem i 5 pociągiem !
-Ale imponujące-odparłam z ironią .
-Chodź Joy nie traćmy czasu na tego świra -mruknęłam zła
-Dziękuję!! Zawsze tak dużo mówisz gaduło? -odezwał się kretyn
Odeszłyśmy z Joy od niego :
-Fajny co- Joy znów zaczęła się ekscytować ,nowym uczniem ,taka ona jest .
-Zwariowałaś,to kompletny dureń :bo ja jechałem 7 godzin samolotem i 5 godzin pociągiem-zaczęłam go  przedrzeźniać  na co Joy wybuchnęła śmiechem. 

-Nina - 
-Sankhara  dawała wam ostatnio jakieś znaki? -zapytałam
-Nie a wam? -pierwsza odezwała się blondynka
-Mi też nie a tobie Nino? -odparł brunet Fabian
-No właśnie -zaczęłam ,usiadłam na kanapie, ostatnio mam strasznie dziwne sny jakbym spadała .
Popatrzyliśmy na siebie dziwnie i wróciliśmy do naszej wspólnej zagadki.
-Eddie-
Lekcję już się skończyły więc postanowiłem pójść do Domu Anubisa. I wtedy ujrzałem ją ,siedziała na kanapie  :
-Cześć gaduło
O nie to ty ,nie mów ,że będziesz tu mieszkał?! -krzyknęła wściekła
-Specjalnie dla Ciebie -uśmiechnąłem się promiennie a ona tylko odwróciła wzrok w inną stronę .
-Jestem Eddie a ty?
-Gwiazdki obiad!-usłyszałem Trudy .
...
________________________________________
I jak podoba się? Komentujcie please !Następny dodam w piątek
Patricia Williamson a tu Eddie  :



13 komentarzy: