piątek, 28 czerwca 2013

Hej informację

Hej tu Renata :) znaczy Patricia Williamson  mam informację:
1. Dzięki za komentarze pod ostatnim był tylko jeden ,ale  i tak dzięki :)
2.Oglądaliście w piątek TDA ,czyli to już koniec .Czego będzie mi brakowało najbardziej mi:
-Wiktora i ten jego tekst ze szpilką.
-Peddy 
-Trudy :) i to jak mówiła gwiazdeczki.
-Jeroy (Joy+Jerome)
-Amber i Alfiego
-Poppy i Piper (1.siostra Jeroma 2.siostra Patrici)
-Fabiana +Nina 
-Willow ten jasny promyczek nadziei :)
-Nawet K.T Rush 
Ale wracając mam do was pytanie czy chcecie ,żeby Vera była w opowiadaniu ? Tak wygląda   
                                           ----------- >                     


Przyznam się szczerze strasznie smutno mi było kiedy się okazało ,że to jest koniec TDA .
 Patricia Williamson    :)

 Nadzieja umiera ostatnia :)

3 komentarze:

  1. Tak oglądałam:* Łezka mi się w oku kręciła:( Jednak miejmy nadzieję, że to jeszcze nie koniec TDA:) A co do Very to nie przepadam za nią. Zapraszam czytelników tego bloga do mnie www.peddieforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To straszneee... ;c
    Może Very nie? ;D
    Ona jest tak z lekka zdezelowana xD

    OdpowiedzUsuń