niedziela, 21 września 2014

Koniec.

Jak można zobaczyć po tytule to koniec.
Zapewne zadacie pytanie -koniec czego?
Odpowiedź jednak jest prosta:Koniec mojej przygody z bloggerem i gg. I to nie chodzi wcale o to ,że nie mam weny-bo ją akurat mam - . Ani nie chodzi o to ,że TDA dawno się skończyło ,bo  nie.
Chodzi o to ,że nie wyrabiam przez naukę ,zaniedbuje podstawowe rzeczy. Postanowiłam więc to skończyć . Na upartego co prawda mogłabym dodawać,ale po co?
Nie sprawia mi to przyjemności takiej jaka była ona zawsze. Po prostu piszę ,bo muszę aby się wyrobić.A uwierzcie jest to coś okropnego.
Moja przygoda więc się kończy .
Chciałabym teraz podziękować.
Dziękuję wam za każdy komentarz,który był czymś cudownym,niesamowitym. Strasznie cieszyłam się z każdego.
Nie muszę wymieniać osób ,które mi pomogły ,bo one doskonale to wiedzą. Przepraszam wszystkich za to ,że musieliście to czytać.
Cieszę się jednak ,że miałam odwagę,aby zacząć przygodę z bloggerem i ją skończyć.Dziękuję.
I już ostatni raz.
Serdecznie pozdrawiam.
                                                     Wasza Magda Po prostu<333

8 komentarzy:

  1. Cóż .... ja już wszystko co chciałam powiedziałam ci na początku ....
    -Sibuna !
    I pamiętaj ... ja czekam .... i nie przestane ;( Po przez krótki okres mojej znajomości z tobą , zyskałam wiele ..... zyskałam brdz dużo ....
    Kocham cię za to !
    ~Paula na zawsze ~

    OdpowiedzUsuń
  2. ;( Piszesz jednego z lepszych blogów o Peddie . Dziękuje . Chociaż nie każdy rozdział komentowałam ,bo nie miałam czasu . Mam nadzieję ,że jeszcze kiedyś wrócisz . Ja na pewno nie usunę tego bloga z zakładki ulubione . Będę czekać może kiedyś wrócisz .A teraz do usłyszenia .
    Sibuna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzia. Moja mała siostrzyczka. Mała starsza siostrzyczka.
    Nie miałam okazji przeczytać ostatniego rozdziału i nie mam pojęcia czy mam to zrobić.
    Bardzo tego chcę ,ale. Kiedy to już koniec.. Egh.
    Błagam cię zostań. Zostań dla nas. Dla ludzi , którzy cię kochają. Jesteś najlepsza , pamiętaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że odchodzisz. Uwielbiam twoje opowiadania. Ten blog jest genialny. / madza :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda! ;-; Nie rób mi tego! Nie rób Nam tego! Nie rób sobie! Znamy się długo. Wiesz ile wspomnień się z tym wiąże? Fochy Forever na 5 minut... Haribowe fazy... Michałowa... Uwielbienie Victora... Zarażenia mnie igrzyskami śmierci... Kartony Hanki... Mała Madzia... Ambrozy... Są też te mniej miłe. Ale to te będę zawsze wspominać. Nigdy o tobie nie zapomnę. Wspomnij mnie czasem, proszę. Jeśli kiedykolwiek będziesz chciała mnie znaleźć, szukaj na facebooku. Pamiętaj że obiecałaś mi że mnie powiadomisz o ślubie ;* Nie wiem jak będzie bez ciebie. Napewno smutno źle strasznie i fatalnie. To nie będzie to samo. Byłaś i wciąż jesteś dla mnie jak siostra. Mam nadzieję że kiedyś wrócisz i będziemy się śmiać z tego dnia. Napisałam do kogoś specjalnego na liście kontaktów. Poprosiłam żeby dać ci na chwilę gg itd jeśli tylko ta relacja się naprawi. Chyba wiesz o kim mówię prawda? Proszę, napisz do mnie czasem z konta tej osoby. Bardzo cię kocham moja ty nieogarnięta wariatko!!! ;* <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć!
    Kochałam twojego bloga.
    Jest częścią mojej przeszłości.
    Dzięki wszystkim blogom które czytałam miałam odwagę założyć moje blogi.
    Zapraszam cię do mnie.
    historia-dedykowana-wam.blogspot.com
    my-life-caroline.blogspot.com
    Mam nadzieje ,że wpadniesz.
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń